Tawaran Hebat !!!

Friday, June 17, 2011

DrAmA dEwA cInTaKu - pEnGgAnTi NoRa ElEnA

Minggu depan 20 June 2011, akan bermula la Slot Akasia yg baru.... iaitu Drama Dewa Cintaku.... Cite ni pun d adpatasi dari novel Dewa Cintaku karya Dilla Hussein... Drama ni terbitan Suhan Movies dan pelakon utama dia ialah Fasya Sandha dgn Iqram Dinzly...

*pic: Uncle G*

Nak tau best ke tak cite ni, jom baca sinopsis dulu..

Iqbal dan June masing masing ada sejarah hitam kerana menjadi mangsa perpecahan keluarga, mereka hilang kasih sayang, June pula pernah dikecewakan oleh kekasihnya. June sukar menerima cinta lelaki. Iqbal terpisah dari kasih sayang ibu dan kakak kandungnya sebab dari kecil bapanya dah bawa lari dia dari ibunya. Iqbal dibesarkan dalam keluarganya mewah dan kaya raya, dari kecil hingga remaja dia disuruh pentingkan pendidikan dan dia mewarisi pernigaan keluarga.

Iqbal masih teringatkan ibu dan kakak kandungnya, dia berusaha untuk menjejaki mereka. Iqbal dijodohkan dengan Selena tapi Iqbal tidak berminat selagi dia tak menemui ibu dan kakak kandungnya. Dalam pencariannya tu dia berkenalan le dengan penyanyi rock kelab malam bernama June. June ni jauh lebih tua dari Iqbal, Iqbal jatuh cinta dengan June tapi June ni jual mahal lak.

Iqbal berusaha mendapatkan cinta June, akhirnya berjaya sebab dalam diam June pun memang menaruh hati pada iqbal. Mereka akhirnya bertunang walaupun terpaksa menghadapi pelbagai rintangan dari Selena dan jugak jarak umur. Sebulan lagi mereka berdua ni nak kawin, Iqbal dapat tau yang June ni ialah kakak kandungnya. So, ape kesudahannya....????
*pic: Uncle G*

Sama2 kita nantikan cite ni hari Isnin depan... mampukah cite ni menambat hati penontan dan peminat Slot Akasia.... terutamanya cite Nora Elena tu???? sama2 kita nantikan.....




 

1 comments:

Ms Ikin said...

lau x silap, novel ni da lame kn..? rasa cam da penah bace, tp xingt 100% la jln ceritanye.. ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Tieha
Design by Cik Kumbang