Tawaran Hebat !!!

Monday, June 11, 2012

Tingginye...

Memperkenalkan boypren baru.

hik hik hik....



Jangan perasan ye nak ada boypren yang tinggu macam galah tu.
Mr.S pun tinggi lebih kurang me je. Oppppsss terkutuk pulak. Hik hik hik....

Actually tu adik me, well known as "bujang" dlm family me. Dia anak no.3 dalam adik beradik me.

 Hehehe, tinggi yg amat. Tak tau la dia ikut siapa sebab saudara sebelah abah dgn mak ketinggian sume normal, tak terlebih mcm dia ni. 

Masa godek2 picture terjumpa pula gmbr ni. Lupa pula nak tnye brape cm tinggi dia tu. Teka sendiri ye. Cluenye tinggi me 162cm.






nota kaki: actually nk tnjuk watermark yg me buat sendiri tu. hehehe @_@



with lurve,
riri





6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

tinggi tinggi tinggi!

wantie said...

fuh tinggi nye. dalam familly kit apun ada sorang je yang tinggi melanggit. my 3rd brother. sampai org panggil dia panjang. ngeee

Myra Jay said...

Fuhhh!! Memang tinggi melayut ;)

:: Riri-Fatieha ::~ said...

@wantie; kawan2 poly dia pun pngil dia panjang. cuma family members je panggil bujang. hehehe

nazirah said...

wah mmg tinggi la..
180 cm ke? huhu ..

Cikpuan rara said...

sama mcm adik rara.tinggi gila.hmm mana watermark? nk tgk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Tieha
Design by Cik Kumbang