Tawaran Hebat !!!

Thursday, May 5, 2011

NuRuL sYuHaDa NuRuL aIn KaHwIn JuLy Ni

Siapa yg tak kenal dengan pengacara Nurul Syuhada Nurul Ain ni kan, pengacara Majalah 3 yg fofular ni... Sebelum ni Nurul Syuhada bercinta dengan angkasawan kedua negara iaitu Mejar Dr. Faiz...tp skrng ni tak lagi sbb Nurul Syuhada dah jumpa penggantinya... dan baru2 ni Nurul Syuhada dikatakan buat statement yg dia akan menamatkan zaman bujangnya pada Julai tahun ni... Julai 2011 ler.. Nak tau sape jejaka yg bertuah tu????

*

*

*

*

*

*

*

*

*

scroll lagi ke bawah yer lau nak tau :P
cepat2 jgn malas... huhuhu....

*

*

*

*

*

*
dah penat ke scroll? huhu... ye la ye la...
 Jejaka yg dimaksudkan ialah Raja Amir bin Raja Azwa. Raja Amir ni merupakan seorang pegawai bank yang mempunyai darah kacukan Melayu dan Australia.


Nampak sepadan kan mereka berdua ni...Nurul Syuhada membuat pengakuan tersebut ketika ditemui pemberita semasa menghadiri majlis doa selamat dan pelancaran buku Sanggul karya jurusolek Zulfazli Suhadi di restoran Intai-Intai Ahad lepas.

Menurut Nurul Syuhada, mereka berdua tak bernah bertunang mahupun mengikat tali pertunangan *sama je la kan...huhuhu.* Tp ada mengadakan majlis merisik dan menghantar tanda secara ringkas di rumah keluarga Nurul Syuhada sekitar bulan Januari yg lepas... dan kedua2 belah pihak telah bersetuju utk melangsungkan majlis bertunang dan akad nikah secara serentak pada Julai nanti... Kepada Nurul Syuhada dan Raja Amir, semoga berkekalan dan bahagia selalu yer....

3 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sama² comel..moga perancangan mereka dipermudahkan..

*Ms.Serry Fatieha said...

@Rina: a'ah comel comel comel...

fiq. said...

wa, mcm muka jimmy trek selebriti pom ade r...
neway, dy x kwen ngn faiz la yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Tieha
Design by Cik Kumbang