Tawaran Hebat !!!

Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan 1433H

Diam tak diam sedar2 je dah masuk bulan Ramadhan.
Rasa cepat sangat masa berlalu....

Kepada smua umat Islam yg me kenal or tak kenal, sempena Ramadhan tahun ini me nak minta maaf kalau ada salah dan silap secara sedar atau tidak, dari hujung rambut sampai hujung kaki (huk huk dah mcm mintak maap raya pulok)

*picture: uncle G*


Dan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak 1433H.

Marilah kita sama2 merebut peluang ini utk meningkatkan amal ibadah..
Pastinya bulan Ramadhan ini merupakan bulan yg istimewa utk semua ummat Islam.

Tetibe teringat kat arwah atuk...
Mknanye tahun ni tahun ke-2 tak dpt berpuasa dgn arwah (mood: sedih)




nota kaki: mlm ni jom pegi surau sesame... :)


with lurve,
riri







8 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

selamat berpuasa :)

wantie said...

Salam Ramdhan tuk awak sekeluarga jugak.

jgn lupa bangun sahur yer.

mummY daniSha said...

jomm!nak bawak cha cha!

Rasp said...

Al-Fatihah buat arwah atuk...

Semoga setiap amalan dan ibadah kita dalam bulan puasa kali ni diterima oleh Allah SWT.

Maaf atas segala khilaf ku ya sis...

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

Zaitun said...

Salam Ramadhan

Ardini Humaira said...

salam ramadhan al-mubarak
selamat berpuasa dan beribadah di bulan yang mulia ini... semoga segala amalan kita diberkati Allah, amin

:)

LidiaSuraya said...

Selamat berpuasa yer... N bebanyak sedekah Al Fatihah k ;)

Nasuha said...

selamat menunaikan ibadah puasa. Semoga amalan kita mendapat redha Allah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Tieha
Design by Cik Kumbang