Tawaran Hebat !!!

Monday, August 13, 2012

Ayu Raudhah pula bertudung

Alhamdulillah.... Lepas sorang, sorang artis yg d beri Hidayah utk bertudung..


Tengok, cantik kan ayu bertudung??? Nampak sweet je..




Ayu Raudhah artis yg ke-4 setelah Leeya, Shila Hamzah n Nurul Syuhadah bertudung dlm bulan Ramadhan tahun ini.

Menurut Ayu, dia memang dh lama berhajat nak bertudung cuma hatinya bru terbuka sejak balik dari umrah Ogos lepas. Dan suaminya juga menyokong perubahan Ayu.

Suka tengok makin ramai artis yg dah bertudung mcm ni...




p/s: info & gmbr dari MH Online


with lurve,
riri



8 comments:

wantie said...

memang che ta lagi lawa dari dia. tapi saya suka suara si Ayu ni. ntah le sedap je halwa telinga saya mendengar.

Dorang memang cantikkan.

mummY daniSha said...

eh ye ke?baru tgk kat melodi semalam die x pakai tudung hehee

Gieyana said...

Betui kan..suka gakmttk ramai artis yg pakai tudung..:-)

:: Riri-Fatieha ::~ said...

@wantie; adik beradik diorg mmg cntik2...

@mummy danisha; owh ye ke? tak tngk pula melodi. tp berita ni 13 august punye. n ayu sndri dh confirmkan

@gieyana; hup...

Lelaki Ini said...

cntik sgt2!

~AmyLiana86~ said...

ayu mmg comel bila bertudung..

lieyalatif said...

ehhh dah bertudung...cantik2....semoga berkekalan perubahan nie kan....



** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat riri sekeluarga....semoga lebaran kali ini lebih bermakna ....

Zie Madini said...

Dia sememang lawa bila bertudung. syukur alhamdulillah dia dh pilih utk bertudung :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Tieha
Design by Cik Kumbang