Tawaran Hebat !!!

Wednesday, August 15, 2012

ww - #23 Jakun





jakun baru merasa pegang duit RM5 dan RM 1 yang baru.



p/s: ini bukan duit raya. Duit raya tak tukar lagi pun...




riri


6 comments:

♥cikmOt♥ said...

duit RM20 takde???

Rasp said...

hehehehe...lain rasanya ye ;)

:: Mrs.Eady :: said...

mcm duit monopoly :)

wantie said...

itu ok lagi. tadi pergi bank nak tukar duit rm2. tak taupun yg rm2 dorang tak cetak. hahaha

Zie Madini said...

HEHEHE....lawa kan duit baru tu kan. zie dh tukarkan RM1, RM5, RM10 dan RM20 yg baru dgn bank utk duit raya bebudak dan anak buah nanti²...hehe

:: Riri-Fatieha ::~ said...

@cikmot; tak de sis. Duit ni pun dpt masa org kt kedai tu pulangkan balance

@rasp; hehehe..

@mrs. Eady; tp duit ni lagi cntik kak dr monopoly tu.. huhu

@wantie; hehe, rm2 tu dh lama la kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Tieha
Design by Cik Kumbang