Tawaran Hebat !!!

Thursday, September 20, 2012

Yuna & Qi - Cinta Yuna Sudah Berakhir

Td kat kedai me terpandang tajuk ni kat paper metro.
 
Terus pegi cri online kat hmetro.
 
 
 
Sayangnye mereka dh putus.... Ni pengakuan dari Yuna sendiri ye.
 
Dah la suke je tngk mereka bersama. Sweeeeeet je....
Nak2 lagu terukir d bintang tu video clip dia yg unofficial ada Qi kan dgn family Yuna pg bercuti.. Dan lagu tu pernah ngetop suatu ketika dulu...
 
Opppss bukan sebab org ketiga ye.
Nak tau kenape boleh la baca dgn lebih lanjut lagi kat hmetro ni ye :)
 
Nak buat mcm mana. Tak de jodoh.
Tp bak kata Yuna, kalau ada rezeki & jodoh tak kan ke mana...
Doakanlah yg terbaik buat mereka. :)
 
 
p/s; info n gmbr dari www.hmetro.com.my

 
 
with lurve,
riri


5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

putus???alaaa....

wantie said...

mmm... mungkin ada yang lebih baik tuk dorang berdua.

doakan yg baik baik aje.

Hanna said...

Hanna pun suka tengok dorang berdua. comel.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sblm ni penah terfikir nape yuna suka kat qi sbb qi tu nmpk mcm budak-budak sgt..ape pon kalau ada jodoh tak ke mana kan


nk pi tgk cerita sebenar la kejap hehe

Zie Madini said...

patut la jarang nampak dorg bersama lg. sayangnya :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Tieha
Design by Cik Kumbang