Tawaran Hebat !!!

Monday, October 8, 2012

Hantu Kelakar

Oppps tajuk... hehehe...
 
Ni cite yg dah berminggu-minggu...
 
Sejak 1st time pegi tengok wayang hari tu tetibe addicted pula. Hehehe... Dan rasanye bulan Oktober ni banyak cite2 yg baru keluar.
 
Hantu kapcai antaranye;
 
 
Gandingan zizan dan fizz fairuz memang kelakar la...  Tapi cite ni utk 18 tahun ke atas je tau. Tak de la teruk mane pun. Cuma ada perkataan / ayat 18 je dgn scene Fizz Mandi... Rasanya tu je :)

 
See... kita org tengok on sept, oct baru nak buat entry. Nasib baik la x de bau. Kalau tak busuk la blog me sbb entri basi. Hehehe...
 
Sinopsis Hantu Kapcai  (kredit to ammboi.com)
 
 Hantu Kapcai mengisahkan tentang Ajib (lakonan Zizan Razak), seorang mat rempit yang kesempitan wang terjebak dalam perlumbaan haram dengan musuh ketatnya, Tiger (lakonan Remy Ishak) demi memenangi wang pertaruhan. Bagi memastikan kemenangan berpihak padanya, Tiger telah melakukan khianat dalam perlumbaan itu sehingga menyebabkan kemalangan ngeri yang mengorbankan nyawa Ajib.
 
Ajib kini menjadi hantu yang hanya mampu dilihat oleh calon Imam Muda di kampungnya iaitu Ibrahim (lakonan Fizz Fairuz). Ibrahim terpaksa mencari jalan untuk meyakinkan keluarga Ajib dan memberi semangat kepada Akim (adik kepada Ajib, lakonan Hairulazreen) untuk menuntut bela di atas kematian abangnya, sekaligus menebus hutang Ajib.
 
Nak tau ending dia, berjayakah Akim melunaskan hutang tu, kena la tengok. Hehehe...
 
 
 
 
with lurve,
riri
 
 
 
 
 
 
 


2 comments:

Jna marcello said...

uwaaaa mmg lawak gilaa movie ni..pu n nk bagi 5star!!!

wantie said...

nanti kita tengok dan dapatkan jawapan tu. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Tieha
Design by Cik Kumbang