Tawaran Hebat !!!

Friday, April 1, 2011

wAniTA2 sEkALiaN, hAti2 biLa KeLuAR rUmAH

Perhatian kepada semua wanita2 d luar sana... baru2 ni ada tak dgr cerita tntg lelaki asid?  Lelaki ni simbah asid kat kaum wanita tak kira la samada dia kenal tau tak. Dia akan simbh asid tu kat sape2 yg dia suka.... gila scary mcm ni.... kejadian bru2 ni dilaporkan kat Brickfields.... utk tahu lbh lanjut baca artikel dri harian metro ni ye...


PARAH...Rohainah cedera pada muka dan
leher selepas disimbah asid oleh lelaki tidak dikenali

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki misteri bermotosikal sengaja menyimbah cecair dipercayai asid ke atas wanita yang ditemui di sekitar Brickfields di sini tanpa diketahui motif.Malah, dalam kejadian terbaru kelmarin dan semalam, tiga wanita menjadi mangsa terkena simbahan cecair dilempar lelaki itu dengan seorang daripadanya cedera parah di muka dan badan serta dikhuatiri buta kekal pada kedua-dua matanya dalam kejadian berasingan di sekitar Brickfields.Kejadian pertama berlaku kira-kira jam 5.30 petang mambabitkan dua pegawai eksekutif di sebuah syarikat manakala kejadian kedua kira-kira jam 7 pagi, semalam membabitkan guru wanita yang sedang berjalan ke sekolahnya. Mereka dihantar ke klinik berhampiran sebelum dirujuk ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM).Mangsa pertama, Rohainah Hussin, 30, berkata, kejadian berlaku pantas menyebabkan dunianya gelap tiba-tiba.Beliau berkata, ketika itu, dia bersama rakannya dalam perjalanan ke tempat letak kereta Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) di Brickfields sebelum seorang lelaki bermotosikal melempar sejenis cecair ke arah mereka. “Cecair itu terkena muka saya menyebabkan kedua-dua belah mata rosak, manakala muka sebelah kiri hingga ke leher terbakar. “Rakan saya di sebelah juga terkena tempias di mukanya. “Selepas kejadian, saya hanya mampu meminta tolong sebelum berlari bersama rakan ke arah paip berdekatan untuk membasuh muka,” katanya ketika ditemui di PPUM di sini, semalam. Katanya, dalam keadaan tidak nampak itu, dia hanya mampu berpegang kepada rakannya sambil berjalan ke arah klinik berdekatan sebelum dibantu seorang lelaki.

Sementara itu, Ketua Polis Brickfields, Asisten Komisioner Wan Abdul Bari Khalid mengesahkan kejadian

 
Kepada semua wanita d harap sy dan anda akan lebih berhati2 bila nak keluar rumah ye...

4 comments:

Sari said...

salam..
uikk, gerunnya dgor..cacat kekal tu..
harap2 dpt le ditangkap lelaki tu..grrrrr
anyway dh klik hb

♥ Mrs.Eady ♥ said...

menakutkan....hurm..dunia dh x selamat...

NM02 said...

makin takut skang ni kan

Ms Serry + Fatieha Fatie said...

Sari, Mrs.Eady, NM02; Akak2 sume hati2 ye...dia ni tak pilih org ni...Sy pun scary juga baca artikel tntg bnda ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Tieha
Design by Cik Kumbang